Ønsker du deg fotografering?
Om det er en stor anledning, en liten anledning eller ingen spesiell anledning - alle fortjener bilder av seg selv. Det er jo disse minnene vi har med oss videre i livet og gir til de neste generasjonene. Å gå til fotografen er viktig, selv i disse tider hvor mobiltelefonen brukes til alt. Nettopp fordi et profesjonelt bilde av deg selv er noe noen andre må gjøre for deg. Kontakt meg gjerne dersom du vil forevige deg selv eller noen du er glad i.

